https://www.traditionrolex.com/36
Je těžší naplnit reklamní slogan nebo salátovou mísu? | Milano Brno
https://www.traditionrolex.com/36
  Košík je prázdný / 0 Kč

Je těžší naplnit reklamní slogan nebo salátovou mísu?

Už se vám to někdy stalo? Ráno u vás zazvoní váš zákazník, který si přijel vyzvednout objednaný snídaňový catering pro 25 lidí. Je na něm vidět jak se těší, až dobře vybraným cateringem od Milana ohromí své kolegy.

Je těžší naplnit reklamní slogan nebo salátovou mísu?

Zato ve vás by se krve nedořezal. Zapomněli jste. Prostě se vám to vykouřilo z hlavy. Vám, kteří se všude chlubí, že zákazník je u vás na prvním místě, že máte osobní přístup, že a že a…Výborně. 

Čestnost na prvním místě. I když neradi, šeptnete: “Do ….., já na to zapomněl.".

“Za jak dlouho potřebujete odjet?”. Přichází rychlá odpověď: “15minut."

Pán přemýšlí, jestli nebudou lepší čerstvé rohlíky a kilo vlašáku do kelímku, nicméně se nechá ukecat a čeká. 

Myslíte si, že je možné připravit catering pro 25 osob během PATNÁCTI minut?

Normálně bychom se zasmáli a řekli že ne.

Ten den nám ale okamžitě vypadlo z pusy: Patnáct minut žádný problém.

AKCE. Všichni do kuchyně.

Po chvilce zmateného pobíhání začínáme s přípravou. Díky bohu, že je Milano tak pečlivý a každé ráno má veškeré suroviny poctivě nachystané a nakrájené. Naše akce se dost podobá Střihorukému Edwardovi, vše lítá vzduchem, ale naštěstí končí na bagetách a v salátových mísách.

Za patnáct minut předáváme jídlo překvapenému zákazníkovi, který nevěřícně kouká na mísy masových a sýrových dobrot, mísy těstovinových salátů a celou krabici křupavých bagetek s čerstvou ricottou. 

Zákazník odjíždí, my zůstáváme v šoku, který trvá až do pozdního odpoledne. Probere nás až zvonek a za dveřmi opět, víte kdo. Tentokrát, ale žádný průšvih.

Přijel nás osobně ujistit, že všem ve firmě chutnalo a byli nadšeni. 

Loučí se s námi slovy:“ Zapomenout může každý, ale jen skutečný Mistr to umí napravit.“

Tak to určitě, odpovídá Milano.

Zvládli jsme to, ale tohle prosím, tohle se už nikdy, nikdy nebude opakovat. Tak přísaháme! Někdy je totiž daleko těžší naplnit firemní slogan o osobním přistupu, než salátové mísy.

Foto, i když naše, je pouze ilustrativní. Ten den jsme fotit opravdu nestihli.

Vloženo Od